Koh samui dag 3

30 juli 2017 - Koh Samui, Thailand

De dag begon lekker rustig, we hadden geen wekker gezet dus we konden lekker uitslapen. We besloten maar terug te rijden naar villa giacomelli en onderweg ergens een ontbijtje te scoren. Na ongeveer 10km vonden we een fatsoenlijk restaurantje waar we allebei een flinke omelet weggewerkt hebben. Na dit goede ontbijt zijn we in een trok door gegaan naar de villa.

Aangekomen bij de villa zaten alle mensen die we de eerste avond ontmoet hadden te chillen in de lounge van de villa dus het was zeker een warm ontvangst. Het ene koppel vertrok naar de volgende bestemming en nadat we een paar potjes gepoold hadden met Josh, de guy van het andere koppel, besloten we samen wat te gaan eten. Een lekker Pad Thai aan het strand was het resultaat.

Hierna gingen we samen met Josh terug naar de villa om zijn vriendin op te halen (van haar weten we de naam eigenlijk niet maar het is nu te ongemakkelijk om nog te vragen) en naar het strand te gaan.

De rest van de middag hebben we op het strand doorgebracht. Toen we terug wilden gaan kwam Josh erachter dat hij de sleutel van zijn scooter kwijt was. Na redelijk wat gestress  bleek deze gewoon nog in de scooter te zitten.

Na thuis een douche genomen te hebben zijn we wat gaan eten in het restaurant hier. Onze laatste avond hier hebben we goed afgesloten met wat pilsjes en een muziekje.

Het is hier nu 1 uur 's nachts en we gaan nog steeds lekker.

Groetjes Joost en Ruben xxxx

1. Tante An:
    30 juli 2017
    Leuk mannen, het ziet er top uit op de foto's. Geniet nog een paar dagen hè. Liefs tante An en tante San
  2. Werner:
    30 juli 2017
    Gelukkig toch nog een dagverslag. Ik zit er al een hele avond op te wachten. Het is heel fijn om te lezen dat jullie zoveel plezier hebben en prachtige dingen zien en meemaken. Ga zo door.
  3. Kleine spons 2:
    Lit