Onderweg naar Bangkok

6 juli 2017 - München, Duitsland

Nadat we een mooie speech gehouden hadden bij de diploma uitreiking, zijn we midden in de nacht met de enige echte Werner Sponselee vertrokken naar Schiphol. Anke reed ook mee want die ging terug naar Amsterdam en zag die free ride wel zitten. Eenmaal aangekomen op Schiphol was het aanschuiven en kon de reis beginnen!

Aangezien we om 06:00 al door de douane waren en onze vlucht pas om 08:55 vertrok besloten we maar even goed te gaan ontbijten. Een lekker menu bij de Burger King om half zeven bleek voor ons geen probleem te zijn!

Aangekomen in de gate kwamen we er achter dat we achter het NL basketbal elftal zaten, de orange lions. toch maar even vastleggen op camera. :')

Eenmaal aan boord van een klein vliegtuigje, gingen we richting München. Aan boord kwam de stewardess rond met refreshing towels, blij verrast na een lange nacht fristen we ons lekker op. Van refreshing was niets gelogen!

Helaas sliepen we allebei toen het drinken voorbij kwam, dus totaal uitgedroogd kwamen we aan in München.

Het is nu 11:00 en het is hier vrij uitgestorven. Om de tijd te doden en onze keel te verfrissen zijn we op zoek naar een lekker drankje.

Morgen komen we aan in Bangkok en kan het avontuur echt beginnen!

1. Karin:
    6 juli 2017
    Ik vind het blog nu al leuk en jullie zijn er nog niet
    Ik volg volg volg hahaha
  2. Maureen:
    Like
  3. Mama C:
    Leuk jongens!
  4. Nataschia:
    6 juli 2017
    Leuk om jullie te volgen jongens.
  5. Papa Zuen:
    7 juli 2017
    Als jullie hamburgers waren zouden jullie burger kings zijn :)
  6. Papa Zuen:
    7 juli 2017
    Als jullie hamburgers zouden zijn, waren jullie Burger Kings :)