Chiang Rai dag 3

18 juli 2017 - Chiang Rai, Thailand

Gisteren avond wilden we nog even een videocall doen met Stijn, dus Ruben liep naar beneden om hem de lobby te laten zien maar het was al 00:30, onderweg verscheen er opeens een Thais vrouwtje dat er werkt. Ze was een beetje boos en zei dat we stiller moesten doen, oeps...

Na een best oke nacht slapen op onze steen zijn we gaan ontbijten ergens tegenover ons hostel, helaas regent het alweer, of gewoon nog steeds. Na een best ontbijt, prima sandwich en een goede kop koffie gingen we terug naar het hostel. Bij de kamer aangekomen konden we onze sleutel nergens vinden. Snel terug naar het plekje waar we ontbeten hadden en gelukkig kwam het vrouwtje al aangesneld met onze sleutel toen Ruben terug gegaan was.

Na een paar potjes kaarten en wat foto leuke foto's verder zijn we erop uitgetrokken om te gaan lunchen. Bij het restaurant waar we eerder 's avonds zaten maar dat de kok al naar huis was. Met een goed gevulde maag zijn we naar het hostel gegaan en daar hebben we een Uber besteld naar The White Temple. Een hele mooie tempel zo'n 15km buiten het centrum.

Na daar rondgelopen te hebben wilden we terug naar het hostel gaan, maar helaas konden we geen Uber terugboeken, dus we namen een soort van taxibusje. Oorspronkelijk net zo duur, alleen kregen we op Uber korting door een kortingscode dus dat was eigenlijk goedkoper.

Terug in het hostel hebben we ons opgefrist en klaargemaakt om 's avonds lekker te gaan eten. We zijn al een aantal keer bij dit restaurant geweest, zoals voor lunch vandaag, maar het blijft er erg lekker en er is een wel heel leuke serveerster!

Na het eten zoals gewoonlijk langs de Seven Eleven om bier en chips, niks nieuws onder de zon!

UPDATE: Het was nog geen 22:00 of ons bier was al op, snel terug naar de Seven Eleven en nog een paar liters bier gekocht!

1. Mike:
    18 juli 2017
    Wow die tempel is echt sick
  2. Tante B:
    18 juli 2017
    Schitterende foto's. Vooral die van Joost op zijn zilveren schaaltje en Ruben met zijn gouden pootjes. Dat eten ziet er puik uit. En de Seven Eleven is ondertussen een begrip.