Terug in Chiang Mai

14 juli 2017 - Chiang Mai, Thailand

Vrijdag alweer, we werden vrij vroeg wakker van onze wekker want om 9u vertrok onze bus vanuit het centrum van Pai naar Chiang Mai. We gooiden de laatste spullen in onze backpacks en vertrokken naar het centrum.

Gisterenavond hadden we nog even wat snacks gehaald voor tijdens de 3u durende busreis, dat zat dus wel snor. Onze buschauffeur was echt een maniak, hij reed keihard door de bergen en haalde alle andere minibusjes die voor hem reden gewoon in. Negen van de tien keer deed hij dit in een vrij onoverzichtelijke bocht, maar als jullie dit lezen betekent het dat we Chiang Mai levend bereikt hebben!

Aangekomen in Chiang Mai namen we weer zo'n gek pick up busje dat je op je bestemming brengt. We hadden geboekt bij Dutch Guest House, de kamers zijn top maar de ligging is iets minder. We zijn eerst wat gaan eten in de buurt en erna zijn we eigenlijk gewoon gaan chillen op de kamer. Even wat filmpjes gekeken en bijgekomen. Rond 17:00 zijn we naar het centrum van Chiang Mai gelopen en zijn we eerst ergens een pilsje gaan drinken.

We vonden het er zo chill dat we besloten er ook te eten. De curry was enorm lekker, toen ze vroegen of we hem spicy wilde zeiden we medium. Na een poos was hij daar dan en hij was zo enorm pittig, we stonden echt in brand. Maar goed wel lekker gelukkig.

Erna zijn we gaan lopen richting het hostel, althans dat dachten we. Na een goede tien minuten lopen kwamen we erachter dat we de verkeerde kant opliepen en we helemaal terug moesten lopen...

Vlakbij ons hostel was een soort evenement met allemaal etenskraampjes en een podium waar een nep Elvis optrad. Joost kocht een flinke pint en Ruben kocht heerlijke icerolls. Die werden op een soort van hele koele plaat waar ook bijvoorbeeld crepes op worden gemaakt, gebakken. Met mars en m&m's erin en het was yummieee.

Toen nog een paar pinten gekocht bij de Seven Eleven en gechillt op onze kamer!

Morgen weer een dag, doei.

1. Mama Spons:
    14 juli 2017
    Lekker jongens, en wat staat er nu op het programma?
  2. Tante B:
    14 juli 2017
    Woooow. Elvis is alive. En ondertussen verkent mijn neefie samen met een vriend, de gevaarlijkste wegen van Thailand. Heftiggggg!
  3. Papa Zuen:
    15 juli 2017
    Klink weer als een leuke dag met goed gezelschap, lekker eten en lekkere biertjes boys, ik vind helemaal mooi!